fredag 30 december 2011

Har egentligen det bra..

Hur bra har man inte det egentligen? Man kan känna sig som den mest ensamma och värdelösa personen ibland, men man har jobb(iaf änsålänge) och en pojkvän vilken jag nog egentligen inte kan hitta en så mycket bättre.. Och faktiskt kompisar och familj som bryr sig ..ändå klagar man ? helt sjukt egentligen.
Men visst måste det få vara okej att känna sig sån? Man vill inget annat än gråta ibland..
Idag känns det ändå bättre efter att jag pratat av mig om allting jag tänker och funderar över, men vissa tankar finns fortfarande kvar.
Jag spenderar iallafall dagen med Skilda världar ses. 2 och te, blir magen bättre så tänkte jag åka hem till föräldrarna en stund, kolla Lakers med pappa. Kan vara mysigt.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar