torsdag 15 december 2011

Sömnlösa nätter

Kan inte sova, som vanligt:( känns som en stor klump av bekymmer i magen utan att jag vet vad det egentligen handlar om, eller jag har Vell aningar om att det kan bero på att magen krånglar hela tiden och att jag är uppstressad över hur det ska lösa sig med jobb och sådant:( och lite annat jag inte väljer att ta upp här;) men det är jobbigt som f*n , för lite sömn brukar numera medföra att när jag väl somnar så vaknar jag och mår illa, brukar även medföra några minst ett spring till toaletten, sådär kul att vakna av. Usch vilket tråkigt inlägg det här blev haha. Såg förresten bonde söker fru bröllopet ikväll, Louise klänning var galet fin, ska jag gifta mig vill jag helt klart ha något liknande! Jag blev lika kär i den som paret såg ut att vara:) btw, gifta sig efter 5 månader? Ganska vågat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar