måndag 12 december 2011

Lussevaka?

Förstår inte varför man har det men man kanske ska ha det ändå? haha. En sån sak som måste upplevas åtminstone en gång? ;) nej, orkar aldrig vara vaken en hel natt utan typ, alkohol? och det vill jag inte ha någon i magen just nu. Blir nog film med grönsaker och dip, kämpar ju faktiskt med vikten lite, så väljer åtminstone det nyttigare alternativet:) Dessutom är det yummie!
Har suttit och klistrat in foton i mitt fotoalbum ikväll, skulle bli lite minnen och betydande i den var tanken:) Har kommit halvvägs iallafall. Har på tok för lite bilder från kul grejer man gjort dock, det är inget jag är sådär super glad över. Men får vell försöka bli duktigare.
Ska fylla i min matdagbok jag ska skicka till dietisten innan jag hoppar in i duschen, vart ute på promenad och handling precis. Var riktigt skönt med luft även om det regnade!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar