lördag 17 december 2011

Spoked

Semester, en hel vecka, ladda om batterierna! kan vara ganska välbehövligt. Hade möte med chefen igår, finns lite lite förhoppningar om förlängning!:) Ska dock inte hoppas för mycket då lär jag bara bli besviken.

Jag tror jag har börjat tro på spöken, trodde aldrig det var möjligt. Jag är inte den som är skraj för mycket och så men haha, i pojkvännens lägenhet? Okej har hänt EN grej med iallafall..Glömmer dock aldrig våra miner när musiken helt plötsligt bara sattes på igen haha. Spökar hos en på jobbet med säger dom, och han är HELT säker på att det är ett spöke som nöp han den där gången mitt i natten och vad som nu hade hänt. Skit läskigt!
Tror inte jag är ensam om att tro på sånt här övernaturligt. :)?

Idag får jag förhoppningsvis mina sista klappar köpta, hade vart sååå skönt att slippa tänka på det! Så ska gå en rund tur med Sanna, och ikväll blir det festligheter:)
Blev så glad när jag såg att systemet fått in de xiderna de hade förra vintern(xider winter), med glitter i som jag var så häpnadsväckt över haha.


Se här så bra det blev! Fick en liten skjuts på vägen:) Kom inte upp ur den heller, där skämdes jag ganska duktigt när folk stod utanför lägenheterna och skrattade åt mig hahaha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar