måndag 2 maj 2011

Är verkligen nervös.

Fan, detta med nya ställen är lite pirrigt i min mage. Det har gått bra alla gånger jag kommit till nya ställen( inte bara gällande jobb då alltså, det har jag inte så mycket erfarenhet av) men ändå nervösar man upp sig för hur allt ska vara och bli. Det kan ju inte gå mer än skit och då har jag i allafall mitt gamla jobb att gå tillbaka till så jag behöver kanske inte tänka så himla mycket, men ni förstår säkert min tanke? :S :P Hade ändå vart sjukt tråkigt om det skiter sig. Men bara morgondagen blir gjord så lär det vara lugnt sen.
Har vart hos Amanda i några timmar idag, och gud vad bruden impade mig! Hon visade lite av sitt projektarbete, åh lät så himla bra!:) Inte förvånad att det blev något MVG på det precis! Spelade och sjöng, fantistico!
Blev dock inte mycket med våran promenad vart för kallt, istället blev det onyttigheter haha, bra gjort. Känns kul man fått upp kontakten igen, även om det råkar vara precis innan hon ska åka iväg ett bra tag :(

Hittade ett skit bra erbjudande och har framkallat 100 bilder, och bara betalat för portot, 29 spänn! Så får allt bli att dekorera till mitt album jag köpte för 100 år sen! Dock inte ikväll ;)

Dags att göra något annat, puss och knuss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar