måndag 2 maj 2011

Fortfarande slet?

Eftersom jag vart pigg när jag kom hem från jobbet igår så satt jag förvånansvärt nog uppe till halv 12, och kunde inte sova längre än till 09.30 så känner mig fortfarande skit trött. Har i allafall käkat goda äggmackor, gjorde dom iofs ganska onyttiga och hade hamburger dressing på, men det är mumma! Har plockat undan alla kläder jag slängt på golvet och ska snart dammsuga och göra färdigt! Ska plugga på kartan lite så jag förstår mig på den, som jag skrivit tidigare så är jag inte sådär hajj på att lokalisera mig och hitta via kartor haha, och det lär jag behöva på jobbet nu. Sen ska jag träffa Amanda och gå en sväng, behöver röra lite på mig!
Får se sen vad kvällen har att erbjuda:) Får lite sovmorgon imorgon också i allafall, inte helt fy skam.

Nä nu måste jag göra färdigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar