tisdag 10 maj 2011

Jäkla oljud alltså.

Här försöker man sova ut för att må bättre, och utanför håller dom på att hugga ner massa träd, tur jag vart tillräckligt trött för att somna om alla gånger jag vaknade ändå. Idag mår jag äntligen bättre i allafall, både i kroppen och i huvudet, så imorgon kan jag jobba igen! =) Ska se om jag kan hoppa in på torsdag med som egentligen är ledig dag, så jag kan ta igen lite av det förlorade timmarna. Och på fredag åker kanske jag och Tess ner till Malmö och besöker Savve och Simon en runda i Lund, Mysigt! Sen är det jobb som gäller i helgen med, tur det! Ingen som har ringt om lägenheten än, nu börjar jag bli väldigt säker på att jag inte får någon av dom,TYVÄRR:( Men har redan förberett för att skicka in en ny ansökan till dem. Kan inte riktigt bestämma mig för hur jag ska göra angående de andra i Bergsnäs.. Får ta till pappa till lite moraliskt stöd där tror jag.
Men nu ska jag duscha och dona lite.
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar