söndag 1 maj 2011

Shit vilket slet jag är.

Jobbhelgen och vikariatet är finito, sedan 21 ikväll, och min blomma ska få en hedersplats i fönstret,höhö ;) Jag börjar bli nervös för det nya jobbet, hoppas dock på att det inte blir annat än bra! Jag trodde jag skulle komma hem och decka direkt. Men har jobbat med en urgo tjej ikväll och har blivit helt pigg, så kan nog hålla mig uppe ett tag till, kolla lite missade BB;) Jobb helgen har i alla fall gått bra och igår blev de lite festligheter, typ. Träffade Savve och simon till en början och snackade lite gojja en stund, for sedan vidare till Micke och pimplade cider (lite för mycket sådan) men ytterst trevligt i alla fall! Blev en sen natt men jag lyckades ta mig upp efter en timmes sömn ändå, vilken kämpe jag är;)

Ska bli sjukt skönt med världens sovmorgon imorgon! och jag har blivit lycklig över ett presentkort jag fått på H&M av moster och kusin på grund av att kusinen fått kläder, åhhh how sweet, hade inte alls räknat med något sådant!
När jag vart "hemma" på timmar åkte vi in till stan för att fira systern min lite. Lite av släkten var där också, mysigt!
Helgen har försvunnit som ett sandkorn i öknen, helt galet.

Men nu säger jag tack för mej, kör er grej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar