tisdag 10 maj 2011

Ice

Börjar absolut bli läggdags igen om jag ska orka upp vid 05.00. Ska dricka lite is vatten först, älskar is och isglass, till och med på vintern:) Har suttit med pappa och kollat igenom papper som jag fick från gamla jobbet, bad om att få arbetade dagar, men nej det är inte ifyllt någonstans, tim antal sen jag började var vad jag fick(och stämde gjorde dom inte heller när vi kollade igenom lönespecarna) Grrr!! Så tråkigt när sånt ska krabba man vill bara ha de färdigt och klart?!
Och på tal om gamla jobbet var jag där en liten sväng innan, hämtade mina tofflisar och pratade lite gojja med Sonny, kul/trevlig prick det där! Det är ungefär vad jag fått ut utav dagen förutom solande och vilande, har i och för sig vart välbehövligt även idag. 

Som jag trodde i alla fall med lägenheterna gick dom 2 jag kollade på igår till andra, men hon ringde genast och sa att det hade dykt upp en uppsägning till så den ska jag få kolla på imorgon, hoppas på bättre tur gällande den! Hade vart skönt att bara ha det löst nu faktiskt.
Men blir i alla fall jobb imorgon (till 15.00) sen pyser jag och möter Tess så ville hon hänka på och kolla lägenheten med, efter det blir det chill vid Växjö sjön med något smaskigt ätbart(om det går att få i sig något sådant)och kanske lite stros på stan. Malmö är även bestämt på fredag nu! :)

Dags för bed nu.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar