måndag 16 maj 2011

Häng och grejer.

Ska bli gött som tusan att vara ledig imorgon efter helgens jobb. I öh, lördags tror jag det var? fick jag världens utskällning av en gubbe, till han vill jag aldrig igen haha, skämt o sido, har ändå träffat på värre. Dagarna går galet fort på nya jobbet, man har att göra precis hela tiden och har tider att passa så det bara springer iväg, väldigt skönt faktiskt, är så jobb dagar ska vara. Kommer ta tusen år att lära sig hur det ska vara hos alla olika personer, men det kommer vell sakta men säkert i alla fall.

Dagen efter jobbet idag spenderades i alla fall med Chris bruttan, käk och häng på stan, ytterst trevligt :)Imorgon har jag inte en aning om vad som inträffar, känns dock väldigt skönt att ha den lediga dagen oplanerad=) och jag vill ha sooool! Men den kommer vell förhoppningsvis tillbaka snart, behöver steka mig lite.
Längtar till min lägenhet också! wie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar