söndag 22 maj 2011

Sköna söndag

Den här söndagen behövdes,skapligt till att vila ut, även om jag inte vilar så mycket. Som att jag inte är lagom sliten efter jobbet, 2 utgångar sliter lite på en, men skoj har det vart! Fredagen vart dock snäppet bättre än gårdagen, blev ju inget loft igår heller..:( Men vart en lite mysig förfest med 2 nya känningar och Tess.:) Fredagen spenderades ju med Savve och Tess till en början, drack lite och chillade på, hämtade simon på campus och hälsade på Micke en stund,sen satte vi oss på sports, och fan vad lycklig jag var denna kväll haha, fråga mig inte varför. Dyker vell upp någon bild från min och tess fördrinkning vid sjön så småningom också;)

Nu funderar jag skarpt på att gå en promenad och köpa en fet godispåse.

Ciao i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar