söndag 15 maj 2011

Malmö city.

Har vart sådär bra med uppdatering i helgen, jag vet! Men har jobbat och haft annat att stå i ;) Skönt att bara ha morgon dagen kvar nu. Har inte sovit riktigt så mycket som jag borde ha gjort, men blir inte så när man jobbar helger, man vill inte slänga bort tiden på att sova.:P Lånade syrrans lägenhet med för enkelhetens skull, och kan ju nämna att jag fått lägenhet i samma hus som henne också, sjukt nice!Längtar galet. Två våningar uppåt dock;)
Sha var ju i Malmö/ Lund i fredags också, jätte mysig dag! Körde vid 8 tiden på morgonen, så vi vart vell framme ungefär halv 12 efter lite små fel körningar;) Vi hamnade först och främst på ett köpcenter(inte en aning om vart i Malmö?) Men det vart nice iaf! Efter några timmar där så oritenterade vi oss vidare till Malmö City, som jag sagt tidigare så tycker jag den staden är väldigt mysig, och älskar dialekten mer eller mindre.

Tessan shoppade, och jag var för en gångs skull duktig på att låta bli! Vill bara lägga pengarna på massa inredningsprylar nu. Men lite blev ju förståss köpt. Endast ett klädesplagg dock;) och en toaborste och toahink? haha. Rosa självfallet. Tror det får bli lite rosa tema i badrummet;)

Efter Malmö körde vi vidare till Lund för att hälsa på Savve och Simon, var mycket trevligt! Blev bjudna på jätte god köttfärsås och spagetti, and a lot of melon;)
Sen tog vi kosen hemmåt och vart hemma ca 11. Lördagen hade jag delad tur, och mina lediga timmar spenderade jag med Micke och en kyckligrulle, MMMMHHH! =)
Och idag har jag haft 7-16 tur, så kom hem för bara en liten stund sen, urskönt ändå! Ikväll blir de bara slappt och nu är det dags för taco paj, så jag tackar för mig där ;)
Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar