tisdag 17 maj 2011

Dear pringles

Fan vad jag är trött hela tiden, riktigt jobbigt börjar det bli faktiskt, kan typ somna stående numera. Har vart en enbart slappe dag idag, väldigt skönt. Har fått kontraktet till lägenheten med så så ska ta och skriva på och skicka tillbaka det, och självklart blir jag mer och mer glo färdig efter inredning. Sjukt mycket man behöver ju. Den är ändå nästan 60 kvadratmeter. Kan inte köpa allt på en gång ändå men i alla fall, det är ju precis det man vill göra dock ;) Har suttit och knaprat i mig pringles ikväll, kunde inte undgå;) Vill inte veta hur mycket onyttigheter jag kommer ha fått i mig innan denna veckan är slut;)
Nu ska jag i alla fall ge mig ut på promenad:)

Btw, kommer jorden gå under på lördag?:O Näää
http://tv.expressen.se/nyheter/utrikes/1.2430550/profeten--jorden-gar-under---nu-pa-lordag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar