onsdag 11 maj 2011

Detta med känslor..

Tog mig igenom jobb dagen och lägenhetsvisningen idag i alla fall, och är helt slut! Men gick gjorde det. Imorgon är det dags för första gången att gå helt själv, skojar inte när jag säger jag blir nervös av tanken. Tur folk är så bra och välkomnande där så man vågar fråga om hjälp i alla fall, för det lär behövas endel i början ;)
Jag har nog börjat bli lite irriterad på folk som inte visar några känslor nu också, så jag ska nog ändra på det själv också, för jag vet att jag är sjukt dålig på det;) I alla fall känslor gällande andra. Ändå vet man så väl hur sköna dom är att få ur sig.
Tror jag ska ta en promenad innan det börjar regna om det nu skulle göra det:) Sen blir det lite pack och lite städ.:)
Hoppas ni haft en bra dag och får en bra kväll;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar