måndag 9 maj 2011

Kan verkligen inte sova..

God morgon. Har haft en väldigt bra helg fram tills igår, med bowling och trevliga festligheter. Kom dock aldrig så långt som till Loft>.< Vilket nog vart bra med tanke på hur man började må på sen natten och hur jag mådde hela dagen igår, slutade med ett besök på akuten IGEN. >.< Utredningen skulle dom i alla fall försöka skynda på så mycket som möjligt nu så jag hoppas det blir så också, känns inget vidare kul med jobb och dylikt. Har inte kunnat sova en blund inatt för att jag vart orolig för att bli dålig igen, sen är jag förmodligen över trött också så får se till att försöka somna när jag ringt till jobbet. Annars är det lägenhetsvisning idag i allafall, håller alla tummar och tår.
Nej jag är helt färdig i kroppen så jag ska lägga mig och vila igen.
Kram på er. Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar