tisdag 29 mars 2011

Ännu en bra dag har passerat:)

Hemkommen från Växjö, vart på lasarettet vilket inte gav något resultat idag, hoppas dock på att någon av de andra undersökningarna gör det! >.< Har även käkat lite gott och shoppat lite med Sandra. Halleluljah jag har köpt min första byxdress, jag kan tycka det är så himla fint när jag ser det på andra, med rätt smycken och skor till. Därför kände jag att jag faktiskt ville införskaffa mig en, och nu är det gjort, till halva priset också, annars hade jag inte gjort det förmodligen;) Köpte även 2 koftor, jätte fina faktiskt. 2 för 149 på BikBok, helt okej för plånboken! Har ju även min andra shopping att visa, men det kommer i något inlägg så småningom! :) Fick som sagt sällskap av Sandra på stan idag, var eviiiigheter sedan vi träffades! Så det var kul att snacka lite skit som på gamla goda gymnasie tiden haha! :) Det är inte sålänge sen som det känns dock.
Har även gjort några jobb timmar och imorgon är jag ledig igen!:)

Kvällen får nog spenderas lite med kameran och träning.. Självfallet lite BB också! :)
Hoppas ni haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar