lördag 26 mars 2011

Bowlingproffset har anlänt;)

Blev en lyckad kväll detta! Satt en stund hos systers pojk och drack lite öl/vin och snacksade, f*n vad lättpåverkad jag vart ikväll helt sjukt! Aldrig vart med om värre/bättre ja de beror ju på hur man ser det;)
Gick till akropolis och käkade sen, och vilken god flundrafile jag åt, åh jisses. Med friterad färskpotatis och sallad och sådär, yumms. Drog vidare till bowlinghallen,enbart för att jag skulle få vinna! ;) Nej men första rundan förlorade jag första platsen med ett poäng, och andra rundan vann jag överlägset, har aldrig vart så skillad på bowling tror jag, brukar faktiskt mer eller mindre suga på det;) Nu sitter jag och ska pimpla upp mitt vin jag har kvar tänker jag, sen blir det vell en social stund för att sova med lång sovmorgon förhoppningsvis. Känner att jag skulle behöva det.
Så jag säger god natt nu iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar