fredag 25 mars 2011

Potatisskalle..

Jaha, veckans jobb är avklarat, sjukt skönt, roligaste händelsen idag var när jag fick en potatis i huuvudet hahaha!
Nu blir det ledigt lördag söndag!:) Ska försöka få i mig lite sallad( kan fortfarande inte äta något typ). Sedan måste jag börja fixa mig i ordning så jag är så gott som färdig när jag åker till Alvesta, gillar inte alls att ha med mig massa grejer när jag ska ut?!
Och vakterna kommenterar alltid att jag har så mycket med mig och hur stor min plånbok är haha! Kvällens outfit har jag som vanligt lite svårt för att bestämma, men det blir vell bra i slutändan förhoppningsvis.
Blir iallafall förfest hos Micke ponken och sedan utgång!;)
Nu: Dags att måla naglarna, platta hår och plocka ögonbryn! Sedan följer fortsättningen........;)
Ha en super bra fredag!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar