torsdag 31 mars 2011

Sjukt trött!

Det här vädret tar lite mer eller mindre kål på en:S Usch vad tråkigt det är! Jobbade till halv 2, skönt!Mitt schema är faktiskt inte att klaga på iallafall:) Har inhandlat alkoholen till helgen med, yumhum. På lördag är det iallafall bestämd utgång igen! Det gillar vi;) Som vanligt funderar jag på vad jag ska ha på mig, är faktiskt jobbigt att ha mycket kläder ibland också, vilket jag säkert inte är ensam om att tycka?;) Har massa med klackskor jag behöver klacka om också, dom är inte så billiga i drift till slut:( Men det får bli ett senare problem!
Imorgon jobbar jag till 13 och efter det åker jag och Sanna till Ullared, woho! Sjukt skojigt. Kvällens händelser får vi se va de blir av :) Blir uppdatering om dagen imorgon med förståss. Nu väntar jag på att pannkakorna ska bli klara, sen ska jag kolla gårdagens avsnitt av BB och träna! :)
Lakers matchen igår var förresten sjukt spännande! Var riktigt insatt faktiskt och nu är det inte långt kvar till förhoppningsvis en upptrappning till elitserien:P
Nehe mat! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar