onsdag 16 mars 2011

Dags för promenix igen!

Gick upp tidigare än behövligt idag faktiskt, men ganska skönt det med ibland, får köra på sovmorgon imorgon istället för då är jag helt ledig! :) Amanda kommer hit snart och ska gå en sväng med mig i det underbara väder:) Halv 2 är det dags för möte på jobbet, är typ första jag är med på så detta blir ju spännande;) Slutar halv 5/5 idag och sen kommer förhoppningsvis Sanna hit, och vi drar på träning !;) Nice ju!
 Idag fyller mamma år också, precis en vecka efter pappa,så dom är iallafall lätta att hålla reda på. Annars är man ju inget proffs på sådant där med födelsedagar tack och lov för almanackor och facebook hehe;)
Nehe nu ska jag plocka undan lite innan jag går, ha en bra dag!:)



Längtar till sommaren och detta stället NU! Sommarstugan nere i Blekinge, så mysigt! :)Är fint även under vintern faktiskt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar