söndag 20 mars 2011

Fuck.

Ordet är inte riktigt så menat som det kanske betyder egentligen;) Men jag stör mig på att min mage ska börja kännas igen när jag ska träna:( Hade ont i fredags och lördags med men tur jag har kunnat klara ut helgen med det iallafall! Inte råd att vara sjuk mer nu. Grymt skönt att jobbhelgen är över, eller ja jag jobbar ju imorgon också men då är de ju faktikst inte helg längre iallafall;) Ska dock bli grymt skönt att vara ledig på tisdag:)

Och jag har hittat ett halsband nu också på JFR.se , dom har väldigt mycket fint som jag vill ha, är dock speciellt det jag visat i tidigare inlägg plus detta halsbandet, älskar dessa stora halsband som ska vara nu! Och detta är lite bling bling också, yummie! Usch jag känner det är tur jag ska till Grand Samarkand på Tisdag, måste nästan få med mig något hem nu så duktig jag vart ett tag! ;)

Jag är inte så glad över att sjukhuset ger mig 3 olika tider för undersökningar när dom egentligen skulle kunna parera ihop det till iallafall 2, fan dom ruinerar ju mig! tur jag snart har frikort, känner mig lite halvt som en pensionär höhö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar