fredag 11 mars 2011

Popular,weiho.

Har haft en super dag på Ikea med Sanna! :) Gick såklart inte därifrån tomhänt. Men lämnade faktiskt skoförvaringen kvar i hyllorna för denna gången.;) Hittade annars en, men det var ingen som rymdes i garderoben utan en man egentligen bör ha i hallen, så det väntar jag med till flytt isåfall=) Hittade en fin tavla, super fina kökshanddukar, en duk, kuddar, och har bytt ut alla mina galgar;) Men bästa av allt blev nog faktiskt garderobsförvaringen! :) Visar bilder imorgon;)

Nu ska jag unna mig läsk och sällskapa pappa vid tv:n lite. Blev nästan på en jogging tur tidigare idag istället för promenaden som jag skrev, men blir ett riktigt pass imorgon igen istället! Längtar lite smått till morgondagen också, kommer bli myspys! Skippar alltså utgång denna helgen, vilket är ganska så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar