lördag 26 mars 2011

Sjukt skönt att vakna upp"pigg"

God morgon solstrålar! Jag har vaknat på precis rätt sida och är väldigt pigg förvånansvärt nog! :) Solen gör vell sitt lite också i och för sig! ;) Tröttheten lär säkert ta sig in lite senare sen, men den smällen tar jag då!
Blev en trevlig kväll hos Micke igår i alla fall, utgången varade dock i kanske 5 minuter inne på pauze haha, vi gick typ på toa och ut. Sen drog vi och käkade istället :) När man väl är pigg när man vart ute så är man verkligen bokstavligen pigg, och är man dålig så är man verkligen dålig, iallafall i mitt fall;)
Just nu sitter jag och är lite halvt sugen på att skaffa inlines haha, sjukt bra träning och faktiskt skönt att åka med!Är inte det billigaste alternativet till träning dock. Är sugen på att träna idag med, riktigt sugen faktiskt..Dock skippar jag det såhär dagen efter, får köra ett pass imorgon istället!:) Tänkte göra mig färdig nu och gå ut en runda, kanske till och med GÅ en runda. Senare åker vi (la familia) in till syrran för ett glas vin eller två, och ska sedan ut och äta lite gott. Sedan räknar jag redan nu med en stor förlust på bowling haha, är riktigt dålig på det faktiskt, men jag får försöka iallafall;)
Nehe Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar