onsdag 23 mars 2011

Lever i typ, djungeln.

Hemma från jobbet, jag börjar inse att jag kommer sakna några där en del faktiskt:( Endel av mina goa chäcka arbetskamrater som man kanske har kommit snäppet närmre än andra. Men så är det vell alltid när man byter arbetsplats. Dock blev jag lite lycklig när jag fick reda på att fest/utgång för vikariegänget är lite halvt om halvt planerat att bli av så småningom, hoppas på att planerna håller i sig!:)
Jag har klarat mig på endast en banan idag, kan inte äta någonting förrän jag blir dålig just nu.
Sjukt jobbigt och sjukt hungrigt. Men jag dricker destu mer istället så man får energi från något. Jag hade glömt nycklarna idag upptäckte jag när jag självklart hade kommit så långt som ända hem, så jag gick för att försöka få tag på mammas nycklar på hennes jobb istället, dock hade hon precis hunnit gå, dumt dumt, tur iallafall att det var hem hon skulle annars kunde jag sitta där ute i några timmar:P
Nu ska jag iallafall dricka socker dricka och kolla in gårdagens avsnitt av Big Brother! ;)
Senare kommer förhoppningsvis Sanna och följer med mig på en promenad!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar