måndag 21 mars 2011

Blev hemma idag ändå.

Har nog funnits någon anledning till att jag känt av magen i helgen misstänker jag, imorse mådde jag jätte illa istället så blev inte mycket med denna dagen. Tur det inte var fler timmar än så jag missade iallafall. Blurk.
Men nu är jag piggare! Håller det sig så så kör jag ett träningspass ikväll iallafall, är stel som f*n i ryggen idag med, så kanske skulle anlita en massör;)
Jag har redan börjat fundera på vad jag ska ha på mig på bildtagningen i STHLM, skit svårt att bestämma sig ju!

Jag sätter 5 stjärnor till munskölj idag, vad fräsch man blir! Ändå var det sista jag köpte något billigt från Ullared, men det funkar nästan lika bra som Listerine;)



Missade Flickan som lekte med elden igår, satt och pratade i telefon så glömde helt bort det, mycket dumt gjort av mig faktikst;) Så tror jag ska försöka få ner dom 3 filmerna idag istället.:)

2 kommentarer:

  1. Jag använder Flux.. inte samma sak men ja ville vara med i snacket om munskölj ..

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt inte prövat flux, men kanske är något att prova på då?:)

    SvaraRadera