onsdag 23 mars 2011

Woaaah

Efter att ha gått en promenad i blåsten med Sanna känner jag mig riktigt trött faktiskt, bara sitter och gäspar framför skärmen, slappt värre. Nu när det inte blir mkt mer blarrande ikväll så passar jag på att kolla runt lite efter lägenheter, hatar att det verkar så svårt att få:(
Har kollat in min skatteåterbetalning med, blev inte mer än 750 eller något sånt:( Fast dock absolut bättre än att få betala restskatt!:P Hade känts fruktansvärt surt med mina planer.
Jag kör fortfarande på min sockerdricka denna kväll, mycket mer hamnar inte i min mage :( Möjligen lite yoghurt..
Och förresten, ICA:s läsk är inte så himla god jämfört med äkta vara faktiskt, någon som håller med mig om det eller?:P Smakar mest konstgjort! :P
Längtar faktiskt en aning till kommande helg. Bara roligheter framför mig;) Kommer dock till det senare.
Har beställt presentkort från gratisbio.se nu, jag hoppas lite på att det hinner komma innan jag köper min jacka och det där, tog nämligen det från H&M nu istället för Gina, väskan jag ville ha verkar ju redan borta:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar