måndag 21 mars 2011

Morötter

Det var inte vidare smart av mig att träna idag när jag inte fått i mig mer än 1 halv smörgås, 1 morot och en omelett, men jag kände ändå suget efter 2 dagars uppehåll! Nu är jag helt skakig och försöker få i mig en morot till, jag tror jag börjar bli små beroende av morötter?! Hur kan detta gå till haha, annorlunda beroende jag har skaffat mig också. Men för övrigt är jag glad att jag fick träningen gjord också, är det enda vettiga jag gjort idag ju. Min mage är fortfarande inte som den ska, men sålänge jag inte spyr så är det okej! Ikväll hade jag känt för en mys stund känner jag, med lite snack om allt, morötter,gurka och dip ;) och lite äppelkanel vin på det! MMMHH!
Men det får bli en annan dag det.

Jag känner att jag har endel födelsedagspresentsplaner att börja reda ut också, och lillebrorsan som tar studenten.. Jisses ja vi är stora allihopa i la familia nu.Känns hel skumt faktiskt. Han längtar till jag ska flytta haha! Innerst inne vet jag han kommer sakna mitt temperament här hemma;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar