lördag 5 mars 2011

Fuckin perfect!

Grymt skönt med sovmorgon som vanligt, ganska välbehövligt eftersom  att det är utgång på G! Har redan börjat tagga till, tror dock jag måste ut och gå en sväng innan Karlis kommer hit. Super fint väder ute ju?!:)
Tror jag har lyckats bestämma mig för kvällens outfit också, brukar vara ute flera dagar innan i tid med det där men inte denna gången.:P Men det blir nog bra! Nu måste jag bara vänta på att mitt hår ska torka så jag kan platta det också.. Använder inte hårfön till mitt hår, blir riktigt afro med hjälp av en sådan haha! Eftersom jag inte uppdaterade något igår så får jag vell uppdatera från gårdagen igår med ett par meningar. Jobbade hela dagen och var sedan i Växjö med Sani och Tömpen. MysMys!


 
                                                                             !

                                                                      ?Maybe Maybe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar