tisdag 22 mars 2011

God morgon!

Har precis klämt i mig lite frukost och nu har jag planer på att göra mig färdig så jag kan ta en liten promenad innan jag åker in mot Växjö! Ska träffa den nya bossen idag,ska skriva på papper och gå igenom schema och sånt där! Blir lite halv nervös av bara tanken att jag ska börja där faktiskt..Men får hoppas att det blir fin fint!
Har beställt mina efterlängtade smycken från JFR.se nu, längtar tills de kommer!:)
Är sugen på att inhandla lite mer våriga/somriga nagellack! Isadoras wondernail är ju så himla bra och finns i hur många fina härliga färger som helst!Det ljusblåa och det rosa som ni se här är hur fina som helst på!

                      Detta nya påfundet med graffiti nails hade med varit kul att pröva på, sjukt coolt ju?

Det är iallafall tänkt att jag ska strosa och käka på Grand Samarkand med Sanna som avslut i Växjö sen, så det här blir toppen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar