torsdag 10 mars 2011

Sjukt skönt med ledigt nu.

Nu var min 5:e jobb dag slut, var i och för sig några timmar sen men ändå ! :) Ska bli skönt med lite ledigt nu faktiskt. Fre-lör-sön. Men jag har lite inplanerat i helgen ändå så ska inte bli att inte göra något för det!
Har suttit och kollat lite efter lediga lägenheter idag, har skickat in intresseanmälningar till 2 stycken, men det finns ju inte direkt gott om dom?:S Så tråkigt så, faktiskt! Men det ska vell lösa sig så småningom!:)
Körde nyss ett träningspass igen, kan det inte bara bli vår nu  så jag kan ge mig ut i spåret?! Känns lite sådär onödigt att åka in till Växjöö för träning, annars är Växjö sjön skön att springa runt faktikst!
Jag är galet shopping sugen känner jag, men ska försöka att inte slösa mer pengar på kläder denna månaden=)Och beställer nog ear cuffsen när jag fått nästa lön också tror jag, bäst för plånkan. Måste hitta en snygg vårjacka med! Har dock inte hittat någon jag blivit så värst förtjust i än. Får hoppas det kommer in mer vårigt snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar