tisdag 22 mars 2011

Hemma från da city.

Nu har jag anlänt hit igen, inte så mycket fattigare faktiskt! Det enda jag inhandlade idag var solbrillor och alkohol till helgens festligheter! :) Vi käkade på hmm vad hette de nu igen? Spice and wok eller något sånt, trevlig personal där var det, och god mat! Dock känner man sig alltid lika uppsvälld efter friterat;)
Jag blir lite besviken på att butiker som H&M Gina Tricot inte har samma urval av kläder riktigt. Jag hittade både en vårjacka och ett par jeggings jag ville ha nere i centrum, sen kom man upp till Grand Samarkand och så finns det inte där :( Så jag hoppas det finns kvar nästa vecka!

Något som gjorde mig lite lycklig idag var att jag ska få mer % på nya vikariatet än vad jag trodde, och längre blir det också. Ska gå på ca 89% minst ett halvår iallafall!:) Kommer bli sjukt mycket nytt att lära sig, hundra miljarder namn och personligheter och omvårdnads planer, man ska lära sig hitta, lära sig datorsystem och en massa grejer. Men man kommer in i det tillslut förmodar jag. Träffade några av dom blivande arbetskamraterna också, fick iallafall bra första intryck!:)
                                                                            Jag idag

                           Måste tillägga hur sjukt störande det är med tandkrämsfläckar på speglar! >.<.

Dessa hetingar till brillor blev det! :)Rosa bågar med självfallet;) Hade gillat ett par skarpt rosa något extremt också skulle jag tro;)                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar