onsdag 2 mars 2011

Fullt ös!

Denna dagen är så gott som fullspäckad, nice! Tog lite sovmorgon(förståss) och tog en lång dusch. Unnade mig en rejäl frukost idag med så gott det gick;) Något som jag inte tycker om under vinter tid är torr hud, riktigt irriterande när man dessutom inte får det så bra som man vill ha det heller. Något bra tips på extremt bra hudkräm till vettigt pris? Body butter från the body shop har funkat ganska så bra, dom är ju riktigt feta och luktar otroligt gott och fräscht, men finns kanske något liknande billigare?
Har fortfarande inte fått på bossen men jag hoppas hon ringer upp snart!
Har taggat upp mig själv idag med "on the floor" med Jennifer Lopez och jag blir så himla dans sugen! Tur jag ska ut i helgen :)
Måste dammsuga mitt rum, har precis rensat ur lite skor från källaren vi har en samling med massa gamla jackor och skor i vår lilla"skrubb" som faktiskt är på tiden att rensa bort. Och på tal om skor så har mitt paket från H&M kommit, redan?! Blev helt chockad när jag fick smset. Men glad förståss, hoppas dom passar nu med bara:) Och ska försöka hinna slå in lite presenter idag med innan jag drar till optikern. Och efter det så kör vi på lite dejt med Sanna och Sofia,  lite shopping och lite fika;) Mys!
Nu har jag inte tid att sitta här mer, så ciao! :)

2 kommentarer:

  1. Hihi, på ett eller annat vis ska vi nog allt kunna dansa loss! :D

    SvaraRadera