lördag 19 mars 2011

Var nog bra ändå..

Sha, nu är jag tillbaka här igen för några minuter! Har haft delad tur idag, grymt skönt att ha den gjord! Nu är det bara 7-16.30 turen imorgon och 7-13 turen på Måndag kvar innan ledigt en dag, som iofs också redan är planerad. Under mina 3 timmars hål timme tänkte jag kalla det, så hann jag "slänga" i mig både blåbärspaj med vaniljsås och lasagne, helt ärligt fattar jag inte riktigt hur det gick till. Men imorgon blir det absolut träning igen iallafall, för inte nog med blåbärspajen så fanns det bakelser på jobbet idag med, vad är det för lockelser:( Allt bara för jag vill leva lite nyttigare än förut haha!
Har haft en riktigt lugn och skön kväll på jobbet iallafall, vilket var uppskattat. Mitt sug efter utgång plågar mig fortfarande en aning haha, dock känner jag att jag inte hade pallat ändå, så kanske kan vara ganska glad över mitt beslut!;)
Mormor och morfar är på besök och stannar över natten dessutom, så hade varit taskigt att dra ut ju!:) Blir lite mysande ikväll igen iallafall innan jag pyser till sängs.
Och gyttans att Lakers vann mot örebro idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar