onsdag 9 mars 2011

Stenpumpad.

F****n vilket skönt träningspass jag körde nyss! körde ca 60 minuter. Varav 25/30 var på crosstrainern och resten muskelpump;) Kör några av mammas övningar här hemma, funkar ju super bra! Hade ett mysigt våffelkalas här hemma ikväll också ju, så nu är vell dom 2 jag fick i mig förbrända iallafall;) Usch nej nu låter jag som typ Kissie?! USCH!
Så glad för att jag fick vikariatet inne i Växjö med, nu ska jag helst bara hitta en bostad tills dess också. Vill verkligen så gärna komma ifrån denna hålan nu!!! Nu ska jag hälla i mig vatten med is en stund, sedan lång duscha! Visst låter det underbart?;) Kommer aldrig ifrån mitt is och glass älskande tror jag! Kan verkligen sitta och äta bara isbitar, är jag helt ensam om det eller?;)

Hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll! Ciaopling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar