torsdag 24 mars 2011

Sakna piercings dag!

Det är inte många gånger jag har saknat varken tung piercing eller navelpiercingen jag hade för några år sen faktiskt, men idag har jag ett ryck och saknar det lite, eller ja iallafall navelpiercingen. Känns så himla tråkigt att slänga det med, tur jag inte hann köpa fler än vad jag gjorde dock. Glömmer aldrig mamma och pappas reaktion när dom fick reda på att jag piercat tungan, var inga glada miner åt det kan jag meddela!
I efterhand har jag vell dock förstått dom, och nu tycker jag inte det är vidare snyggt längre heller, är egentligen bara sjukt äckligt, så sjukt mycket bakterier och äckligheter när man tänker efter.
Och ja naveln vet dom inte ens om att jag har haft piercad haha, gjorde den innan jag fyllt 18, hösten 07 var det har jag för mig. Det kan jag dock fortfarande tycka är fint, vissa gånger! ;)
Men jag har ju iallafall min lilla tatuering jag gjorde direkt när jag fyllt lagliga år, behöver verkligen fylla i den nu dock?!
Och vill göra en i nacken så småningom med! :)



Har förresten kört ett träningspass nu på förmiddagen och tagit en lång skön dusch, nu ska jag ut i solen och promenera lite innan det är dags för jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar