tisdag 1 mars 2011

Fortfarande nervös?

Ja jag körde ju som sagt på en delad tur igår, kvällen gick fin fint, haha blev lika mycket skratt som vanligt med Fridan ;) Flummo nr 1;) eller 2 menar jag, jag ligger nog snäppet före ;)
Har ju vart på arbetsintervjun idag, och jag känner mig seriöst fortfarande nervös?
Kan vara för att jag är väldigt glad (jag tror jag borde vara det) han skulle bara ringa mina referenser och jag har ju fått bra omdöme från dom tidigare.. Och blev dom bra så får jag ett vikariat, förmodligen under sommaren och hösten..han verkade vilja sätta mig på ett längre än förväntat, så jag blev glad! :) Jag får besked imorgon eller på torsdag, och får jag det, så ska här börjas leta lägenhet! :D

Har försökt få tag på bossen under hela dagen utan resultat, imorgon får hon bannemej svara mig, måste fråga om lite ledigt och berätta att denna nya ska ringa upp henne.
Vidare under dagen så ska jag först och främst käka, och sen måste jag träna! Har inte gjort det på en vecka och har lite sådär smått ångest över det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar