tisdag 8 mars 2011

Born this way!

En jobbdag till gjord, har hunnit med lite annat också. Vart på apoteket och hämtat ut lite, handlat, slått in presenter och faktiskt städat hela övervåningen! Tycker själv jag har vart ganska aktiv;) Snart ska jag försöka äta lite och senare träna också. Behöver komma igång med den igen. Har inte riktigt gjort det sen jag hade feber. Tur man inte har ett stillasittande jobb iallafall! :) Väntar fortfarande på att få besked om det andra jobbet, antar han inte har fått tag på min chef ännu. Har ännu lite mer kläder jag ska rensa bort tror jag också. Mina favorit byxor har blivit för små, skit! :( Men väl använda är dom iallafall, så då är det ändå okej att slänga ut dom;)?
Har lite grejer som nästan är oanvänt jag nog får lov att rensa bort också, känns inte lika kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar