måndag 28 mars 2011

Känns faktiskt helt skumt

Tjena!
Kom hem från da City Växjö för en stund sen. Har tagit bort mina akryl naglar och det känns så himla konstigt:O Och dom är så himla ömtåliga i jämförelse, mina egna går av hur lätt som helst, kan dock vara för att dom är aningen slitna efter flera månaders oäkta. Fick dom målade med rosa färg(hon behövde inte ens fråga om någon annan färg faktiskt) Hon kom ihåg att jag älskar rosa haha!. Tur det ingick, för fy fasen vad dom egna naglarna såg ut efter detta:S
Kom lite i shopping taget med, köpte en vårjacka, fick bli en svart, kanske ångrar mig lite och vill ha en beige>.< Men denna modellen fanns dock inte beige, så får se hur jag gör. Vilka problem haha!

Köpte ett par jeggings också, ljusa och fina inför våren! Och även en kort ljusgul t-shirt, riktigt snygg faktiskt!
Ska lägga upp bilder, men inte precis nu;)
Ska ut en runda nu innan jobbet tänkte jag!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar