fredag 18 mars 2011

Första dagen avklarad.

Min första jobbdag av jobbhelgen är avklarad, en bit på vägen ;) Hade vart sugen på utgång i helgen annars, men usch vad det är jobbigt att jobba "dagen efter" ;) Det är ingen bra kombination för mig har jag lärt mig, blir helt i min egen värld;)
Biljetterna till Sthlm är bokade nu, och det kommer bli så himla skoj! Både photoshooten, sthlm sight seeing och utgång i Linköping :D
Har legat och bläddrat igenom numret av SOLO som kom idag en stund nu, dom har tydligen släppt en ny version med, SOLO MODE" kanske vore något att kolla in ändå?
Fick hem Halen's vårkatalog idag med, får se om man kan hitta lite vårinspiration! ;) Måste hitta en vårjacka också! Vill ha en lite stiligare,lite längre och en allmänt jag jacka, ge mig förslag?!

Dock är det mycket jag vill ha, som vanligt! Synd man inte är någon rich babe.

Btw så ska jag HISSA dessa skönheter sko galning som jag är;)Älska klackar, och grymt läckert med lite platå på det också!

Däremot dessa, seriöst hur f*n ser dom ut? Tegelstenar till max.


Hissar man så DISSAR man?
Dissen går utan problem till vinter rusket som kom tillbaka! Usch vad deprimerande. Igår gick jag en långpromenad i härligt solsken med vårvärme och vad hände?! Nej inte okej. Hoppas icke att kommande dagar är lögn i vädervärlden.

2 kommentarer: