måndag 14 mars 2011

Finitobandito

Jag är helt trött efter en enda jobbkväll, men var så körigt ett slag så det var svårt att tagga ner efter det, usch det är inget vidare med sådana kvällar faktiskt. Körde fin fint träningspass idag med, men nu fanns de tårta på jobbet som jag ju inte kunde undvika?! Jag som hade tänkt undvika onyttigt idag egentligen när jag bestämde mig för att inte köpa en godispåse trots mitt sötsug, men det sket sig iallafall! Så imorgon kör jag ett likadant pass igen tänker jag. Dock är det skönt så det gör ingenting. Kanske ska pröva spåret imorgon istället, nu bör det ha smält undan lite till där med kan jag tycka. Har fått tid till ultraljud nu också och remisser är skickade till lite andra undersökningar med, så jag hoppas att det kommer kluras ut så småningom det här!

Jag längtar till löning nu också så jag kan beställa mina earcuffs för nu har jag bestämt mig för att beställa dom!
Och vill hitta något fint att tatuera också så småningom, har varit ruskigt sugen på att tatuera mig ett tag nu men de har legat på is en ganska bra del av den tiden också, så får se!

Nu säger jag iallafall Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar