fredag 1 april 2011

Ullasked

Jaha då har denna dagen också gått, snabbt som attan också. Jobbade ju först mellan 7-13. Sen bar det av till Ullared(ullasked) och det vore vell synd att säga att man blev rikare. Men jag gjorde massa bra köp tycker jag! Lite tröjor, ett par jeans som faktiskt satt som en smäck, 2 handväskor av olika slag, massa hygien/ good looking prylar, tavlor, parfym och ja you named it! Riktigt mysig dag med Sanna! :)
Mina smycken från JFR.se hade tillslut kommit idag också, halsbandet var lika fint som på bild, ringen likaså! Earcufen är vell något jag kanske får vänja mig lite vid,, är ju inte speciellt van vid att ha något sådär högt upp på örat, men annars var den fin iallafall! Får vell försöka ta lite bilder på lite av allt imorgon! :) Kom hem "sent" med så blir inte mycket annat ikväll, men det gör inget för är lika nöjd ändå! :) Dessutom blir det ju utgång imorgon;)
Ska sova nu tror jag, säger godnatt här iallafall!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar