tisdag 5 april 2011

2. Min första kärlek

Ja, min första kärlek haha så kär har jag nog aldrig varit ;) Vi träffades nere i Skummeslövstrand, tror det var sommaren mellan 8-9an.. Sanna och jag var ute på vår lilla kvällspromenad haha, och där står ett gäng med flera snyggingar typ. Man hittade vell dock sina favvisar ganska så snabbt, haha skit skoj var det faktiskt. Dock var det inte dom vi träffade dagen efter sen,var två av dom som visade sig vara mer eller mindre puckon sen. Men kontakten med min pudding hölls ju .. Och han var så himla snygg, sen försökte vi lite halvt slumpmässigt träffa dom haha.. Spanade på Mellbystrand och sådär, och vilka skratt man fick!Vilka ideer också för den delen! Ja sen fortsatte de ju med kontakt och sådär och jag vart världens lyckligaste som hade denna killen, så himla bra på alla sätt man bara kunde bli plus utseendet då ;) Det gick upp och ner mellan oss tills att ungefär halva ettan hade gått, då vi helt slutade ha kontakt.
Vad man ler när man sitter och tänker på den här historian, min faktiskt första och enda riktiga sommarförälskelse.
Har sådana kul minnen från flera gånger i Skummeslövstrand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar