onsdag 13 april 2011

Busy day.

Idag har jag fullt upp känner jag, men det är bra för vill denna dagen ska försvinna, så man hamnar ett snäpp närmre helgen;) Igår när jag hade lagt mig kunde jag inte ens sova pga att jag oroar mig för maginfluensan? jag kan ju inte vara normal men jag är verkligen spoked?:S
Men nu känner jag mig något sådär pigg på att påbörja dagen. Käkade precis frukost och ska vänta en stund sen kör jag lite på crosstrainern, känns roligare så när det är sånt här väder?:(  När jag ändå väntar ska jag påbörja städning av mitt rum, hatar att komma hem till ostädat rum! Ska inte glömma att nämna att jag ska boka tid till tattoo och fixa tågbiljett tills imorgon! Sen måste jag packa och ska träffa Sofie en stund förmodligen! Ikväll blir det jobb!

Hoppas ni får en bra dag med. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar