lördag 23 april 2011

God morgon, typ;)

Tjena mors! :) Är förvånansvärt pigg för att inte ha sovit speciellt mycket inatt och natten innan det, men det är jag vell glad för ;) Säkert den underbara värmen som hjälper mig lite på traven. :) Hade iallafall en jätte bra dag igår, vart ju som sagt nere i Blekinge i sommarstugan, träffade mormor,morfar och moster m. familj, jätte mysigt! Så härligt att vara där nere, tröttnar aldrig. Höll mig från doppet(som tur var hade jag inte ens tänkt tanken). Blev massa prat, super god mat och lite fotografering!:)

Hoppade av i Alvesta på vägen hem och drack lite vin med Sanna, och sedan for vi vidare till Växjö och Micke som vi tillslut bestämde oss för. Vart en trevlig förfest och utgången blev det inte mycket med, gick in på sports i kanske 5 minuter men drog igen, vart för mycket folk där. Och jag känner nog att jag tröttnat en hel del på det stället, eller så vart jag bara inte sugen på det igår. Dans är mer min grej. Och tillslut hamnade vi hos Micke igen för lite film och snooze, grymt skönt att slippa nattbussen hem faktiskt. Vaknade tidigt imorse som vanligt när jag vart ute så jag lär vara galet trött ikväll, skippar nog utgång i alla fall.
Dags för vidare kvalitets tid i solen, underbart! Ha en bra påskafton vettja ;)
Bilder kommer upp senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar