onsdag 20 april 2011

Morning!

Är svinigt trött idag, har inte fått sova mycket alls inatt, och bättre är det då inte idag heller.. :( Jag har lite självömkan måste jag säga nu blir de inget jobb för det heller, f*n också vill bara bli av med det här nu. Att man kan ha sån otur som jag har hela tiden:(

Har precis käkat lite frukost och nu får jag ta och städa upp och packa upp resten sen helgen också, tur jag har något att göra iallafall. Vart inte riktigt lika fint väder som jag hade hoppats på idag annars hade jag tänkt lägga mig ute och läsa lite, min nya Solo;) Får hoppas på att det lättar tills senare så kanske man kan ge sig ut på en tur i spåret.

Btw, visste någon att mentos finns i tuggummi? Värsta gooaaa;) Har inte sett det innan!



2 kommentarer:

  1. krya på dig linda, såg härligt ut på din och karlas tripp btw!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Chris! Ja det var skojsigt värre! :) Man blir lite avis på dig med går ju inte säga annat;) ser grymt ut!

    SvaraRadera