onsdag 27 april 2011

Det dök upp något bra..

Mitt i min otur har jag lite tur också. Igår hade för de första pappa hittat en bil som verkar jätte intressant, som han provkört och så då med, så det vart starka funderingar på ett köp. När jag kom hem hade jag fått svar angående en lägenhet i Bergsnäs, som håller på att byggas just nu som jag i så fall kunde komma och kolla på i helgen, med inflyttning 1 juli. Och idag vaknade jag av att Växjöhem ringde och jag har fått en lägenhet på Araby, splitter ny. Dock blir det då inte inflyttning förrän 1 oktober så nu måste jag ändå lösa problemet i några månader till jobbet. Men jag är glad i alla fall! :) Typiskt att det kommer på en och samma gång när man inte lyckats skaffa något av det innan.. Får se hur vi löser det dock! Har längtat sjukt länge efter att komma ifrån denna hålan! >.<
Är hemma idag i alla fall med mitt jobbiga problem som vanligt usch. Har dock pratat med läkaren idag och ska göra en biopsi, vilket jag hoppas blir snart.

Ska klä på mig lite nu och gå och köpa godis tror jag, behöver tröstäta och fir-äta haha! :)

Ha en bra daag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar