tisdag 26 april 2011

Good morning ;)

God morgon godingar och sådant! ;) Hoppas ni sovit gott?! Jag sov som en björn i ide inatt ungefär, gött värre. Känner mig på aningen bättre humör idag i alla fall, hoppas det får fortsätta så med;) Vaknade inte direkt nu heller, hade vart lite väl länge att sova till 12, usch det gillas inte alls! Max till 10, speciellt soliga dagar! Vaknade 9 ungefär av att telefonen ringde, sen låg jag och gosade lite till. Sen fick det bli havregrynsgröt med frukt i idag! :)

Har tappat bort min träning någonstans på vägen?! Jag som var så flitig ett tag:( Har gjort mycket att jag inte mått så bra på senaste i och för sig, men när man tänker på det får man lite små ångest, kanske dags att ta tag i det idag igen då?:P Kan ju ut och gå i allafall! Annars har jag tillbringat lite tid till fortsatt jakt på klänning och väntar på att telefonen ska börja funka? Linjen verkar helt död! Ska ut och sola en stund nu sen blir det jobb ikväll igen!:)

                                                            Detta är alltså ingen ny bild ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar