lördag 9 april 2011

Sex.

Hade inte tänkt skriva en novell om sex alltså, nummer sex på min kära lista. ;)
Hur min dag har sett ut.. Ja likadan som mina andra sjukdagar ungefär. Gick upp, käkade lite frukost(smörgåsar med citronvatten) Fick syn på blommorna som hade kommit upp i trädgården, var självklart tvungen att föreviga detta med bilder;) suttit och hängt vid datorn enhel del, och självklart spenderat lite tid vilandes i solskenet;)
Ändå en okej dag som sjuk,right? Börjar bli dampig för jag inte har fått snacka av mig riktigt nu igen tror jag..Måste vara något som får mig att hamna i extas när jag får prata? Haha, nej inte riktigt så pass va?;)
Kollade in gårdagens avsnitt av Big Brother också, helt sjukt vad man kan störa sig på personer på tv?! Men jag gör det verkligen, Rodney, vilket skämt till kille han är! Visst att de snackas om hur dåligt han måste må och bla bla men man har ingen rätt att bete sig hur som helst ändå eller? Han måste ju tvunget klanka ner på någon hela tiden?:S och hans lama elaka skämt han kommer med hela tiden? Helt otroligt faktiskt. Ändå är han världens mesigaste gällande skräck och sådant. Nope, big NO för killar som han.

Tänkte jag kunde köra en dagens HISS OCH DISS med..



HISS
Våren! Självklart hissar jag att våren har kommit, tillslut! Äntligen kan man börja ha mindre kläder och snygga skor till alla utgångar och festligheter! Vår/sommar är ju ändå årets höjdpunkter av festligheter? Och grillarna har börjat tändas och snart blir det lite grönare i naturen,Så grymt härligt!
Jag har börjat fundera på om jag möjligen skulle sätta upp ett första dopp datum i år också? Jag misslyckades ju dock med förra årets..Hade första maj som doppdag, tror dock jag ska köra på de i år också, eller nej, senast 10 maj säger jag! ;) Och då ska det läggas upp bild bevis ;)
Bilden är från första dopp typ, 07 tror jag?;)



DISS
Dissen går till att det är så fruktansvärt svårt att hitta lägenheter i Växjö, kan dock vara så att det är lika svårt överallt nu? Men fan vad störande det faktiskt är när man verkligen vill ha! Jag kanske är lite kräsen men man vill ju inte bo i vilket krypin som helst? Ett boende är ändå ett boende ju.. Men jag hoppas på att det löser sig så småningom!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar