tisdag 19 april 2011

Until the sun goes down.

Ikväll är en sån kväll när jag bara vill spendera hela kvällen/ natten vaken med någon för att ha massa kul att tänka på. Hade ju kunnat sitta ute i flera timmar till i denna skönhet? Kanske dock är lite sent påkommet av mig..Kanske får ta vakenheten via telefon istället , annars lär jag aldrig komma till ro.

Till roligare saker så har jag nu fixat en grym privat tatuerare istället så jag lär inte behöva vänta så länge som till 18 juli att göra min käraste. Ska skriva ut motivet till han så han kan börja ändra på den. Och jag har blivit erbjuden min första lägenhet, dock tillsammans med fler, men håll tummarna för dom plingar mig;) Splitter nybyggt hus dessutom, sjukt nice;) Denna vart inte tillgänglig förrän 1 okt. så jag hoppas att jag får hyra den lägenheten jag har på G att få över sommaren nu med, kanske kan ha lite tur i min otur. ;)
Måste absolut komma ihåg att ringa min nya chef imorgon innan jobb också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar