fredag 8 april 2011

Något oväntat

Jag är väldigt spontan av mig, alltså verkligen spontan. Tycker oftast att spontana utgångar blir roligast, så fort jag kommer på något spännande jag vill göra så gör jag det typ, utan att tänka efter..Ungefär likadant när jag köper kläder och skor med faktiskt haha! Och nu fick jag ännu ett ryck, så alltså inte nog med att jag absolut vill göra den där tatueringen, och att jag har beställt jätte fina skor billigt från Nelly.com så har jag också ansökt om en kurs, foto/digital redigering:P Dock har jag inte en aning om ifall man måste ha alla sina gymnasiepoäng för att kunna komma in på högskolan :O? Vet någon så säg! :) Annars måste jag kolla upp detta!
Saknar ju typ 50 poäng för att jag total vägrade att gå på min kör i ensamble haha! Ung och dum som man var;) Vet ju att jag hade blivit godkänd annars eftersom jag redan hade blivit godkänd i den en gång dessutom haha! Men jag vart i trotsåldern och hatade typ läraren så sådär blev resultatet;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar